سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرم الشهدا

ارباب دل های ما حسین(ع)است...


این روزها که دلم کربلاست...

صدای العطش العطش روحم عباس درونم را آشفته کرده...

آه... مگر قرار است فردا عاشورایی باشد دلم را؟؟؟

مگر قرار است حسین درونم به قتلگاه رود؟؟؟

مگر قرار است زینبم ندای یا اخا یا اخا سر دهد؟؟؟

آه...خدا مگر قرار است خون علی اصغرم آسمان دلم را پر

از گلبرگهای سرخ پرپر شده کند؟؟؟

مگر قرار است رقیه ام در فراق بابا جان دهد؟؟؟

*********

از جاده می گذشتم نوشته بود:

تا کربلا راهی نیست...

در دلم گفتم :السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)...

با خودم گفتم ارباب:غرض عرض ادب بود...و گرنه...

من کجا و قصد حرم و کوی تو کجا؟؟؟؟

*********

مضطر نوشت:

**انگارتنها دل من از عاشقی بی نصیب است...

**تا دیدنت چند خواب دیگر فاصله است...؟؟؟

**دست هایم خالیست و درونم لبریز از التماس....

**مولا دریاب این بیچاره را...

**شهدا العــــــفو...


+ äæÔÊå ÔÏå ÏÑ جمعه 90/4/24 ÓÇÚÊ 11:55 عصر ÊæÓØ خادمة الشهدا | نظر