سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرم الشهدا

ترانه ِ دردهایت...

چرا بین ِ ایـــــــــــــــن همه چشم..فقط چشم های ِ من خواب ِ معجزه می بیند؟!

.

.

نذر میکنم..نذر ِ معصومیت ِ نگاهت..

نذر ِ چشم های بی قرار و پر از دردت..

تو خوب میشوی...من میدانم...

.

.

ترک میخورم..می میرم..وقتی میگوئی درد داری..

دوباره زنده میشوم به عنایت ِ بی بی...حواسش هست به ما..مطمئنم...

.

 من راضی ام از همه چیز..حتی از وضع ِ بیماری ِ تو..

از همین وضع ِ موجود..

راضیاً برضائک..

توسل میکنم ب حضرت ِ فاطمه معصومه سلام الله علیها..

شفایت را از دستان ِ او میخواهم..

*******

مضطرنوشت:**سرم هوای ِ تو دارد..دلم هوای ِ حـــــــــــرم..

**تسبیح ِ دلم پاره شده..ممنونتان میشوم دانه صد و یکم را به یاد ِ من بیندازید..

**برای ِ شفای ِ همه مریضا امن یجیب بخونیم..

**شهدا العفـــــــــــــــــــــــو...


+ äæÔÊå ÔÏå ÏÑ چهارشنبه 92/4/5 ÓÇÚÊ 8:1 عصر ÊæÓØ خادمة الشهدا | نظر