سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرم الشهدا

بغض...سکوت...

شاید برای اینکه عاشق تو شوم...

باید دلی داشته باشم به وسعت خودت و پاکی وجودت...

دلم را آورده ام پیش خودت...

میخواهم دست دلم را بگیری وبا هم بگوییم یاعلی...

میدانم به سراغت که بیایم باز بغض میکنم و سکوت...

سکوت میکنم و بغض...

سکوتی که میدانم میدانی سرشار از ناگفته هایم است...

ناگفته هایم پر بهاترین داشته هایم است...

بغضم میشکند اما سکوتم نه...

و من از دردی که با من است با هیچکس نگفته ام...

"سیــــــــدجان"...بگو با این دل چه کار میتوانم بکنم...؟!

دلم اندازه ی تمام روزهای عمرم بی تاب است...

تا کی سنگینی این بغض را بر سینه ام تحمل کنم...؟!

و من به پایان راه نمی اندیشم که همین با تو بودن زیباست...

******

مضطرنوشت:**نزدیک تو فقط عشق میبارد بر دلم "سیــــــــد"...

**نمیدانم دستان نیاز من کوتاه شده یا اوج تو زیاد که دستم نمیرسد به اوجت...

**این روزها بی قراری همراه همیشه ی ثانیه هایم شده است...

**شهدا العفـــــــــو...


+ äæÔÊå ÔÏå ÏÑ یکشنبه 90/7/3 ÓÇÚÊ 4:10 عصر ÊæÓØ خادمة الشهدا | نظر