سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرم الشهدا

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

بگو این روزها با این دل چه میتوانم بکنم...؟!

دلم عجیب دلتنگ امام رضا(ع) شده است...

با نوای زیارت عاشورای دیشب..با  زمزمه ی نام ارباب بی قرارتر از همیشه شدم...

زمین دلم را به آسمان یادت سپردم "سیـــــــد..."

باورت میشود از زمین هم اشک ببارد؟!زمین دلم بغضش ترکیده...اشک هایش را می بینی؟!

ناله ها میکند این روزها...

اشک هایم تمام شده...اما هنوز در فراق تو بی قرارم ...

و من هنوز عاشقم...آنقدر که میتوانم دوباره بیایم کنارت از شب تا صبح کنارت بنشینم و...

تو نوازشم کنی...زمین دلم را  سیراب کنی...

خــــــــواب خوش تو...تل زینبیه...تل زینبیه...تل زینبیه...تل زینبیه...

"یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور"

"کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم مخور"

من به دیوانِ لسان الغیب، شب فالی زدم

فال گفتا این "ردیف" از شعرِ دیوان، "غم مخور"

شعر خود زینت دهم با نام فرزند علی (ع)

هشتمین ماه امامت، ماه تابان، غم مخور"

غم دارم این روزها...آمده ام پیش خودت...

نام تو را که می اورم عاشق میشوم مولا...عجیب نیست؟!

*****

مضطرنوشت:**مهربانی میدانم...فقط یک بار دیگر مرا بخوان...

**پریشان نوشتم این بار...دلم اینجا نبود...

**اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی...

**..........................( نقطه های این مضطرنوشت را فقط باید خودت بخوانی و جواب بگویی سیـــــــــــد..."

**شهدا العــــــــــفو...


+ äæÔÊå ÔÏå ÏÑ چهارشنبه 90/7/13 ÓÇÚÊ 10:15 عصر ÊæÓØ خادمة الشهدا | نظر