سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرم الشهدا

ذکر ِ یادت

بغض...آه...سکوت...بغض...تنهائی...دلتنگی...بغض...اشکـــــــ...

با من حرف بزن...

با من بیشتر حرف بزن...

با من همیشه تر حرف بزن...

دارم از دست میروم ها...

همین که پناه ِ واژه های ِ پر از ابهامم شده ای...

همین که هستی و کلماتم از بی"تو"ئی یتیم نشده اند...

کافیست برای ِ آرامش ِ این دل ِ وامانده...

حتی اگر از تو دورم...حتی اگر به گرد ِ پایِ عاشقی هایت هم نمیرسم...

حتی اگر از...

فقط باش...مگذار بیشتر از این از دست بروم...

میخواهم همیشه تر نگاهت کنم میترسم بعدن ها حسرت ِ  نداشتن ِ این لحظه های ِ ناب بیچاره ام کند...

********

**بغض نوشت:ای روی ِ تو آرام ِ دل ِ خلق ِ جهانی ...تو کجائی؟تو کجائی؟

** در این روزهای ِ ابری و بی باران منتظرم که بیائی و برایم دعای ِ باران بخوانی...

**دیشب قصه ات را برای ِ کسی میگفتم ..دوباره عاشق شدم...عاشق...

**شهدا العفـــــــــــو...


+ äæÔÊå ÔÏå ÏÑ دوشنبه 91/5/30 ÓÇÚÊ 9:21 صبح ÊæÓØ خادمة الشهدا | نظر