سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرم الشهدا

نهایت ِ آرزوهایم

خیلی وقت است که دلم میگیرد...

در این کوچه های ِ تنگ ِ دنیای ِ خاکی...

گــــــــــــاهی هم این دلم به هر بهانه ای تنگ می شود...

به هر بهانه ای...

چشم هایم  از  دلتنگی ها، تَر ...

و روحم ملتمسانه درد می گیرد،...

خودت خوب میدانی که  دل ِتنگ را جایی جز پیش ِ تو؛ نهایتِ آرزو نیست...

تــــــو، این روزها برایم نهایت آرزویی و اوج تمنا...

و من دلتنگی منتظر ِ یک نگاه...

******

مضطرنوشت:**نسیم صبح به پاداش، جان من بستان...ببر به حضرت جانان سلام منتظران...

**چند وقتیست  همه حرفهایم، سه نقطه دارد...مثل نامت و تمام دلم، که تویی ...

**به سفری میروی ای دل که خطرهاست در آن..با تمام بی دلی؛دلی بیاب برای ِ لایق شدن...

**برای ِ مدتی آپ نمیکنم...قربة الی الله...

**شهدا العفــــــــــــــــو....


+ äæÔÊå ÔÏå ÏÑ چهارشنبه 91/11/25 ÓÇÚÊ 12:4 صبح ÊæÓØ خادمة الشهدا | نظر