سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرم الشهدا

مولای ِ مهربو نم علی علیه السلام...

 

این شب های ِ آفتابی و پر بغض را به تو فکر می‌کنم...

به روزهای رفته ...

به روزهای ِ رفته ای که مقابل ِ ضریح ِ تو می ایستادم...

سحرهای ِ خلوت و پر سکوت...

عاشقانه هایم با تو...

اشک هایم مقابل عظمت ِ تو...

.

.

این روزها را دارم فکر میکنم...به خلوتِ دلم...

به سکوت...

.

.

و باز به تو فکر می‌کنم...

که تمام  روزهای ِ عمرم...

سکوت دلم را...

‌قطره‌قطره شنیده ای...

و هنوز هم نگاهم میکنی...

مهربون مولا...

بغض نوشت:**السلام علیک یا علی بن ابی طالب علیه السلام...

**آقا جان:میشود باز دوباره به حرمت ِ نام ِ شما آسمان  ِدلم زلال شود...؟!

**دلم از خودم گرفته...

**چقدر حرف دارم برای ِ نگفتن...

**تمام ِ "من" دارد "تو" میشود باور میکنی...؟!

**شهدا العفـــــــــــــــــو...



+ äæÔÊå ÔÏå ÏÑ چهارشنبه 91/5/18 ÓÇÚÊ 11:48 عصر ÊæÓØ خادمة الشهدا | نظر